ב"ה תשפ''ד
שלום וברכה!
הרבי מליובאוויטש שליט"א חינך אותנו להאמין לדעת התורה ולא למראה עיניים
וכלשונו הק' בלתי מוגה "ומובן, שהעובדה שאינו רואה את העגלות – אינה משנה את מציאות קיומן של העגלות באופן נצחי. ואדרבה מכיוון שהתורה אומרת שהעגלות קיימות, הרי, מציאותן של העגלות היא בתכלית ההתאמתות, עוד יותר מאשר דבר שרואה בעיניו, שכן דבר שרואה בעיניו, יתכן שאינו אלא דמיון בלבד, ואילו כאשר התורה מעידה על קיום הדבר, הרי זה בודאי מציאות אמיתית, בכל התוקף כו' (התוועדויות ה'תשמ"ז כ"ב עמ' 101). וכן בשיחות קודש (ח"ד עמ' 171-הוצאה חדשה).בלתי מוגה "צריכים את ההחלטה הגמורה שכאשר קשורים לרבי אין לטבע שום דעה שם".
צריך לפרסם חי וקיים וכך זה המציאות גם אינך מבין
הרבי שליט"א אומר שאצלו בתור נשיא הדור לא שייך גניזה
וכלשונו הק' כפי שמגלה את עצמו "בקרבנו" "נביא אקים להם כו' כמוך", נשיא הדור ש"הנשיא הוא הכול", "צדיק יסוד עולם". ע"ד אבן השתי' - שנמצאת במקום מסוים בעולם הזה הגשמי, וקיימת תמיד בלי שינויים (אפי' לא השינוי דגניזה, כהארון שנגנז וכיו"ב), ע"ד שופט ונביא שקיים (נצחי) בכל דור (כסימן לגילוי אלקות בעולם באופן תמידי) - שממנה הושתת כל העולם כולו" (ספר השיחות תשנ"א כרך ב עמ' 794 ).
להכניס את הצדיק לתוך הארון זה גם גניזה וברבי לא שייך קבורה וגם לא הכנסה לתוך הארון
וכלשונו הק' "שממנו עשו הארון שבו נגנז הצדיק"(לקוטי שיחות חלק לב' עמ' 25 הערה61 ).
זה שהרבי כותב שבנשיא הדור לא שייך גניזה זה כפשוטו ממש ולא כדעת הטועים שאומרים שזה רק ברוחניות, ולראייה שכאשר פלוני עבר אצל הרבי בדולרים וביקש ברכה לפרנסה והרבי נתן לו ברכה הוא מבין שהרבי מתכון בגשמיות, שזה מגיע לעצמו אז זה כפשוטו אבל שזה קשה לו לומר לעולם את האמת על הרבי אז אומר זה לא כפשוטו ,מי שמפרש שהרבי נותן לו ברכה לפרנסה זה ברוחניות אז אני מאמין לו שהוא טועה באמת לשם שמים,
הרבי אומר בלקוטי שיחות שכתוב בגמרא שיעקב אבינו לא מת יש מפרשים שאומרים אין הכוונה לחיי הגוף שלו אלא הוא חי מצד הנפש, הרבי אומר מה החידוש כל הצדיקים חיים מצד הנפש שלהם, אם כן החידוש על יעקב אבינו שנאמר בו שהוא לא מת הרבי אומר שהחידוש הוא שיעקב אבינו חי בגוף ממש, אותו דבר החידוש בנוגע לרבי אם ר"ל גניזה זה ברוחניות אז מה החידוש שהרבי אומר לנו שבנשיא הדור אין גניזה הרי כל הצדיקים נמצאים ברוחניות ? החידוש הוא שהרבי ב-770 בגשמיות ממש ולא שייך בו קבורה,
----------
שלום וברכה!
הרבי מליובאוויטש שליט"א חינך אותנו להאמין לדעת התורה ולא למראה עיניים
וכלשונו הק' בלתי מוגה "ומובן, שהעובדה שאינו רואה את העגלות – אינה משנה את מציאות קיומן של העגלות באופן נצחי. ואדרבה מכיוון שהתורה אומרת שהעגלות קיימות, הרי, מציאותן של העגלות היא בתכלית ההתאמתות, עוד יותר מאשר דבר שרואה בעיניו, שכן דבר שרואה בעיניו, יתכן שאינו אלא דמיון בלבד, ואילו כאשר התורה מעידה על קיום הדבר, הרי זה בודאי מציאות אמיתית, בכל התוקף כו' (התוועדויות ה'תשמ"ז כ"ב עמ' 101). וכן בשיחות קודש (ח"ד עמ' 171-הוצאה חדשה).בלתי מוגה "צריכים את ההחלטה הגמורה שכאשר קשורים לרבי אין לטבע שום דעה שם".
צריך לפרסם חי וקיים וכך זה המציאות גם אינך מבין
"ובכוח זה יכולים לילך להבתי כנסיות, ולבאר ליהודים שפוגשים שם, שבאמת משה לא מת, ואין שום שינוי, כי אם, שנעשה נתינת מקום לקס"ד כו'. - באם יתקבלו הדברים , מה טוב, ובאם יש שאלות וקשיות, הרי, כשילד שואל קושיא אצל המלמד, והמלמד אינו יודע מה להשיב , סוטר לו על לחיו , ואומר לו: כשתגדל תבין!... כך יש לומר גם לאותו יהודי ששואל שאלות : זוהי המציאות גם אם אתה אינך מבין!" (תורת מנחם כרך ב תשי"א עמ'36 בלתי מוגה) וכלשונו הק' ("מוכרח להיות "משה" בכל דור ודור שמלובש בו נשמת משה") (לקוטי שיחות חלק כו' עמ' 7) וכלשונו הק' "ובמילא ישנה מציאותו של משה –"גואל ראשון הוא גואל אחרון"- נשמה בגוף באופן נצחי" (בלתי מוגה התוועדויות תש"נ ח"א עמ' 89).
הרבי שליט"א אומר (בלתי מוגה)
הרבי שליט"א אומר (בלתי מוגה)
וכלשונו הק' "ופס"ד ברור ברמב"ם : כל מי שאינו מאמין בו (במלך המשיח , "מלך מבית דוד כו', נשמה בגוף בעוה"ז הגשמי) או מי שאינו מחכה לביאתו, לא בשאר נביאים בלבד כופר אלא בתורה ומשה רבינו"! (התוועדויות תשמ"ו חלק א עמ' 155). הרבי שליט"א חינך אותנו שהוא המשיח לנצח והוא חי וקיים נשמה בגוף לנצח והוא בביתו ב-770
וכלשונו הק' "ועל סדר הקריבה אלינו –משיח (מנחם שמו), תורת מנחם תשנ"ב כרך ב עמ' 282 הערה 148).
היחיד בעולם שיש לו ספר בשם לקוטי שיחות זה הרבי מליובאוויטש שליט"א משיח צדקנו
וכלשונו הק' ...ובפרט בתורתו (מאמרים ולקוטי שיחות ) של נשיא דורנו "(ספר השיחות תשנ"א כ"ב עמ' 501).
וכלשונו הק' "נשיא הדור, הוא גם המשיח (גואלן של ישראל ) שבדור" (ספר השיחות תשנ"ב כרך ב עמ' 470).
הרבי שליט"א מלך המשיח חי בביתו ב-770
וכלשונו הק' "ובנה מקדש במקומו" . . ש"מקומו" רומז גם על מקומו של מלך המשיח בזמן הגלות (לפני ש"הרי זה משיח בודאי "), היינו שבהיותו בגלות (ששם יושב וממתין ומצפה לגאול את בנ"י ושכינה עימהן מהגלות) בונה מלך המשיח מקדש (מעט) שהוא מעין ודוגמת המקדש שבירושלים" (ספר השיחות תשנ"ב כרך ב עמ' 468 ואילך)מעשה רב שבשנת ה'תש"י כשנשאל הרבי שליט"א על הנוסח של המצבה של הרבי הריי"צ הרבי אמר לכתוב "פה נגנז..." מכאן מוכח שגניזה זה קבורה.
וכלשונו הק' "ועל סדר הקריבה אלינו –משיח (מנחם שמו), תורת מנחם תשנ"ב כרך ב עמ' 282 הערה 148).
היחיד בעולם שיש לו ספר בשם לקוטי שיחות זה הרבי מליובאוויטש שליט"א משיח צדקנו
וכלשונו הק' ...ובפרט בתורתו (מאמרים ולקוטי שיחות ) של נשיא דורנו "(ספר השיחות תשנ"א כ"ב עמ' 501).
וכלשונו הק' "נשיא הדור, הוא גם המשיח (גואלן של ישראל ) שבדור" (ספר השיחות תשנ"ב כרך ב עמ' 470).
הרבי שליט"א מלך המשיח חי בביתו ב-770
וכלשונו הק' "ובנה מקדש במקומו" . . ש"מקומו" רומז גם על מקומו של מלך המשיח בזמן הגלות (לפני ש"הרי זה משיח בודאי "), היינו שבהיותו בגלות (ששם יושב וממתין ומצפה לגאול את בנ"י ושכינה עימהן מהגלות) בונה מלך המשיח מקדש (מעט) שהוא מעין ודוגמת המקדש שבירושלים" (ספר השיחות תשנ"ב כרך ב עמ' 468 ואילך)מעשה רב שבשנת ה'תש"י כשנשאל הרבי שליט"א על הנוסח של המצבה של הרבי הריי"צ הרבי אמר לכתוב "פה נגנז..." מכאן מוכח שגניזה זה קבורה.
הרבי שליט"א אומר שאצלו בתור נשיא הדור לא שייך גניזה
וכלשונו הק' כפי שמגלה את עצמו "בקרבנו" "נביא אקים להם כו' כמוך", נשיא הדור ש"הנשיא הוא הכול", "צדיק יסוד עולם". ע"ד אבן השתי' - שנמצאת במקום מסוים בעולם הזה הגשמי, וקיימת תמיד בלי שינויים (אפי' לא השינוי דגניזה, כהארון שנגנז וכיו"ב), ע"ד שופט ונביא שקיים (נצחי) בכל דור (כסימן לגילוי אלקות בעולם באופן תמידי) - שממנה הושתת כל העולם כולו" (ספר השיחות תשנ"א כרך ב עמ' 794 ).
להכניס את הצדיק לתוך הארון זה גם גניזה וברבי לא שייך קבורה וגם לא הכנסה לתוך הארון
וכלשונו הק' "שממנו עשו הארון שבו נגנז הצדיק"(לקוטי שיחות חלק לב' עמ' 25 הערה61 ).
זה שהרבי כותב שבנשיא הדור לא שייך גניזה זה כפשוטו ממש ולא כדעת הטועים שאומרים שזה רק ברוחניות, ולראייה שכאשר פלוני עבר אצל הרבי בדולרים וביקש ברכה לפרנסה והרבי נתן לו ברכה הוא מבין שהרבי מתכון בגשמיות, שזה מגיע לעצמו אז זה כפשוטו אבל שזה קשה לו לומר לעולם את האמת על הרבי אז אומר זה לא כפשוטו ,מי שמפרש שהרבי נותן לו ברכה לפרנסה זה ברוחניות אז אני מאמין לו שהוא טועה באמת לשם שמים,
הרבי אומר בלקוטי שיחות שכתוב בגמרא שיעקב אבינו לא מת יש מפרשים שאומרים אין הכוונה לחיי הגוף שלו אלא הוא חי מצד הנפש, הרבי אומר מה החידוש כל הצדיקים חיים מצד הנפש שלהם, אם כן החידוש על יעקב אבינו שנאמר בו שהוא לא מת הרבי אומר שהחידוש הוא שיעקב אבינו חי בגוף ממש, אותו דבר החידוש בנוגע לרבי אם ר"ל גניזה זה ברוחניות אז מה החידוש שהרבי אומר לנו שבנשיא הדור אין גניזה הרי כל הצדיקים נמצאים ברוחניות ? החידוש הוא שהרבי ב-770 בגשמיות ממש ולא שייך בו קבורה,
אלו שטוענים שאסור ר"ל לפרסם זהות הגואל זה טעות כי הרבי עודד ופרסם למעלה משנה וחצי בשנים תשנ"ג – תשנ"ד שהוא המשיח מול כלי התקשורת הרבי אומר בספר התוועדויות תשמ"ח חלק ב עמ' 57 מה שאדמור"י חב"ד נהגו ברבים זה הוראה לרבים ולכן היות והרבי פרסם ברבים מול מצלמות טלוויזיה העולמית ומקומית שהוא משיח לכן חובה על כל חסיד לנהוג כך, הרבי עודד גם ט"ו אייר תשנ"א וזה מוקלט בווידאו
הרבי אומר בתורת מנחם תשנ"א חלק ד עמ' 200 ואילך שאדמור"י חב"ד הם הנביאים של דורנו, בעמ' 201 הרבי אומר לפרסם שצריך לקבל את ההוראות של נשיא דורנו נביא דורנו, אלו שלא מפרסמים זהות הגואל גם לא מפרסמים שהרבי נביא דורנו, הרי גם לשיטתם זה הוראה של הרבי לפרסם שהרבי נביא הדור ועל פי ההלכה חייבים לשמוע לו, הרי שאומרים לפלוני הרבי הוא נביא דורנו ואתה צריך לשמוע לו הרבה מהם יגידו איפה הרבי אומר זאת ואז שאתה אומר לו פרשת שופטים תשנ"א שיחה מוגה ( שהרבי פרסם בזמן אמת בברוקלין בעיתון "אלגמיינער") ואז הוא רואה שהרבי אומר שהנבואה אצל משיח לפני הגאולה ואיך שהרבי אומר על עצמו באופן ברור בשיחות שלו שהוא משיח, שהרבי אומר הרבה פעמים נשיא הדור הוא המשיח שבדור. לכן חבל "לטחון מים" כי מתי שמפרסמים שהרבי נביא הדור בלבד אותו פלוני שלא יודע שיחות של הרבי ילמד פרשת שופטים ויגיע למסקנה שהרבי אומר על עצמו שהוא המשיח .
אבל מי שהוא חסיד אמת של הרבי אומר ישר לאותו פלוני הרבי שליט"א הוא המשיח והוא נביא הדור. מעשה רב : בתשנ"ג יהודי שלא מאנ"ש שהיה נכנס ל-770 ישר היה רואה שהרבי מעודד ברבים שהוא המשיח,
הרבי אומר בתורת מנחם תשנ"א חלק ד עמ' 200 ואילך שאדמור"י חב"ד הם הנביאים של דורנו, בעמ' 201 הרבי אומר לפרסם שצריך לקבל את ההוראות של נשיא דורנו נביא דורנו, אלו שלא מפרסמים זהות הגואל גם לא מפרסמים שהרבי נביא דורנו, הרי גם לשיטתם זה הוראה של הרבי לפרסם שהרבי נביא הדור ועל פי ההלכה חייבים לשמוע לו, הרי שאומרים לפלוני הרבי הוא נביא דורנו ואתה צריך לשמוע לו הרבה מהם יגידו איפה הרבי אומר זאת ואז שאתה אומר לו פרשת שופטים תשנ"א שיחה מוגה ( שהרבי פרסם בזמן אמת בברוקלין בעיתון "אלגמיינער") ואז הוא רואה שהרבי אומר שהנבואה אצל משיח לפני הגאולה ואיך שהרבי אומר על עצמו באופן ברור בשיחות שלו שהוא משיח, שהרבי אומר הרבה פעמים נשיא הדור הוא המשיח שבדור. לכן חבל "לטחון מים" כי מתי שמפרסמים שהרבי נביא הדור בלבד אותו פלוני שלא יודע שיחות של הרבי ילמד פרשת שופטים ויגיע למסקנה שהרבי אומר על עצמו שהוא המשיח .
אבל מי שהוא חסיד אמת של הרבי אומר ישר לאותו פלוני הרבי שליט"א הוא המשיח והוא נביא הדור. מעשה רב : בתשנ"ג יהודי שלא מאנ"ש שהיה נכנס ל-770 ישר היה רואה שהרבי מעודד ברבים שהוא המשיח,
הרבי כותב באגרות קודש חלק יא' עמ' רעג' וע"פ הידוע בכללי ההוראה, אשר מעשה רב הוא עוד יותר מהלכה פסוקה, הרבי חי יותר מהרבי הריי"צ כי הרבי הוא הרבי האחרון. ו' חשוון תשנ"ב הרבי אומר לרב מרדכי אליהו על הרבי הריי"צ שליט"א וזה מוקלט בווידאו, הרבי אומר על הרבי הריי"צ, ברבים וזה מוקלט בווידאו ט"ו תמוז תשמ"ה הרבי הריי"צ חי בגשמיות בעולם הזה הגשמי והחומרי שלושים וחמש שנים שבכל רגע ורגע מהם הוא עוד יותר חזק, יותר בריא, יותר רענן ויותר חי, שום רב שום עורך-דין ואף אחד לא יוכל לשנות העובדה הפשוטה והברורה שלא יכול להיות כאן שום עניין של ירושה ח"ו :מאחר שהוא בחיים" לא שייך לדבר על ירושה כאשר הוא עצמו חי !
הרבי אומר התוועדות יום ב' לראש השנה שיחות קודש תשנ"ב חל' א' עמ' 11 וכידוע שבין כל שאר בני הצ"צ הייתה לאדמו"ר מהר"ש שייכות מיוחדת לאביו, ועד כדי כך, שהצ"צ דאג בחייו שהוא יהי' ממלא מקומו (מפני שבאם ח"ו תתעכב ביאת משיח צדקנו, וממילא יהי' העניין ש"ואל עפר תשוב"-הי' עליו לדאוג לממלא מקום ), ולפני זה-אדמו"ר האמצעי, ולפניו –אדמו"ר הזקן, זה שהרבי שליט"א לא מינה ממלא מקום זה מוכיח שלא שייך אצל הרבי ש"אל עפר תשוב" הרבי לא סתם סיפר סיפור אלא שנלמד מזה הוראה לאחרי ג' תמוז ,הרבי בלקוטי שיחות בלה"ק חל' ג' (הוצאה שני' תשנ"ד) עמ' 108 כל הסיפורים שסיפרו לנו הם הוראה,
הרבי אומר בספר השליחות עמוד 274 הוצאת ספר תשמ"ז 1987 על הרבי הריי"צ שמי ששליח שלו יכול לראות אותו בהקיץ בגשמיות ממש, אני אישית זכיתי לראות את הרבי לפני ג תמוז ואחרי ג' תמוז בהקיץ ממש,
הרבי אומר התוועדות יום ב' לראש השנה שיחות קודש תשנ"ב חל' א' עמ' 11 וכידוע שבין כל שאר בני הצ"צ הייתה לאדמו"ר מהר"ש שייכות מיוחדת לאביו, ועד כדי כך, שהצ"צ דאג בחייו שהוא יהי' ממלא מקומו (מפני שבאם ח"ו תתעכב ביאת משיח צדקנו, וממילא יהי' העניין ש"ואל עפר תשוב"-הי' עליו לדאוג לממלא מקום ), ולפני זה-אדמו"ר האמצעי, ולפניו –אדמו"ר הזקן, זה שהרבי שליט"א לא מינה ממלא מקום זה מוכיח שלא שייך אצל הרבי ש"אל עפר תשוב" הרבי לא סתם סיפר סיפור אלא שנלמד מזה הוראה לאחרי ג' תמוז ,הרבי בלקוטי שיחות בלה"ק חל' ג' (הוצאה שני' תשנ"ד) עמ' 108 כל הסיפורים שסיפרו לנו הם הוראה,
הרבי אומר בספר השליחות עמוד 274 הוצאת ספר תשמ"ז 1987 על הרבי הריי"צ שמי ששליח שלו יכול לראות אותו בהקיץ בגשמיות ממש, אני אישית זכיתי לראות את הרבי לפני ג תמוז ואחרי ג' תמוז בהקיץ ממש,
הרבי כותב באגרות קודש חל' י"ז עמ' רמ"ג והרי כל אנשי חב"ד שלוחים הם של רבותינו נשיאינו, הרבי אומר בהתוועדויות תשנ"ב חל' א' עמ' 293 אם הוא משנה מדעת המשלח, הוא חדל להיות שליח, שיחת קודש של הרבי (וזה מוקלט בווידאו) התוועדויות תשמ"ט חלק א' עמ' 366 מובן בפשטות שכל שליח שייך ופועל בכל העולם כולו, הרבי כותב באגרות קודש חל' י"ב עמ' ש' צריך כל אחד מאנ"ש הנמצא באיזה מקום שהוא, להביט על עצמו כשליח מנשיאינו הק' וצריכים להפיץ תורתם הדרכותיהם ומנהגיהם בכל הסביבה העיר והמדינה,
האור חיים הקדוש כותב בפרשת ויחי איך יוסף הצדיק נישק את יעקב אבינו, הרי על פי ההלכה אסור לנשק מת ? אומר האור חיים שבאמת יוסף לא עבר עבירה כי יעקב חי בגשמיות
מחאה נמרצת נגד ממשלת ישראל שמדברת על מסירת שטחים ועוקרת יהודים מאדמתם ומשחררת מחבלים ר"ל, הרבי אומר שעצם הדיבורים על מסירת שטחים עם שונאי ישראל גורמים לפיגועים קשים ר"ל ארץ ישראל ניתנה לנו במתנה מבורא העולם ועל כן המוסר שטח מארץ ישראל הרי הוא גוזל את עם ישראל. בביקורו של מר משה קצב ביו"ד שבט תשנ"ב (1992) אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, הרבי אמר לו שהדיבורים שממשלת ישראל מנהלת עם אויבינו על מסירת שטחים ,הם כפירה באלוקים, ושאם מר שמיר אינו יכול לעמוד בלחץ, שיתפטר,
הרבי מלך המשיח שליט"א אומר שכל יהודי חייב ללמוד תורת חסידות חב"ד אגרות קודש חלק ט"ו עמ' רפ"ג וגם חלק י"א עמ' קל"ב-ג.
הרבי אומר לקוטי שיחות חלק כ"א עמ' 410 לכל הדעות אין בסמכותו של הרב אלא בהתאם לאמור בשלחן ערוך. ענינו של הרב מתבטא בכך שבשעה שישנם כאלה שאינם מתמצאים, באותיות הקטנות" או שאינם קוראים בלי נקודות או שאינם מבינים פירוש מסוים –הרי הוא, הרב, יודע כל זה, אך אם יעשה "רפורמה "-יחדל מלהיות רב. אין פירוש הדבר שהוא רב-רפורמי, אין הוא רב כלל.
בהיום יום כ"ג אדר שני : הרש"ב אמר לרב אחד על רב לזכור בכל עת ובכל רגע כי תמיד הינו על הסף שבין מזכי הרבים לבין, ח"ו, מחטיאי הרבים,
האור חיים הקדוש כותב בפרשת ויחי איך יוסף הצדיק נישק את יעקב אבינו, הרי על פי ההלכה אסור לנשק מת ? אומר האור חיים שבאמת יוסף לא עבר עבירה כי יעקב חי בגשמיות
מחאה נמרצת נגד ממשלת ישראל שמדברת על מסירת שטחים ועוקרת יהודים מאדמתם ומשחררת מחבלים ר"ל, הרבי אומר שעצם הדיבורים על מסירת שטחים עם שונאי ישראל גורמים לפיגועים קשים ר"ל ארץ ישראל ניתנה לנו במתנה מבורא העולם ועל כן המוסר שטח מארץ ישראל הרי הוא גוזל את עם ישראל. בביקורו של מר משה קצב ביו"ד שבט תשנ"ב (1992) אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, הרבי אמר לו שהדיבורים שממשלת ישראל מנהלת עם אויבינו על מסירת שטחים ,הם כפירה באלוקים, ושאם מר שמיר אינו יכול לעמוד בלחץ, שיתפטר,
הרבי מלך המשיח שליט"א אומר שכל יהודי חייב ללמוד תורת חסידות חב"ד אגרות קודש חלק ט"ו עמ' רפ"ג וגם חלק י"א עמ' קל"ב-ג.
הרבי אומר לקוטי שיחות חלק כ"א עמ' 410 לכל הדעות אין בסמכותו של הרב אלא בהתאם לאמור בשלחן ערוך. ענינו של הרב מתבטא בכך שבשעה שישנם כאלה שאינם מתמצאים, באותיות הקטנות" או שאינם קוראים בלי נקודות או שאינם מבינים פירוש מסוים –הרי הוא, הרב, יודע כל זה, אך אם יעשה "רפורמה "-יחדל מלהיות רב. אין פירוש הדבר שהוא רב-רפורמי, אין הוא רב כלל.
בהיום יום כ"ג אדר שני : הרש"ב אמר לרב אחד על רב לזכור בכל עת ובכל רגע כי תמיד הינו על הסף שבין מזכי הרבים לבין, ח"ו, מחטיאי הרבים,
הרבי הריי"צ כותב אגרות קודש שלו חל' ח' עמ' תצ"ט הנה עליך עוד לדעת כי זכותי הקהילה וחטאי', במידות טובות ורעות ובהנהגות טובות ורעות תלוים ברב העיר, כי עליו יביטו בשבע עיניים, וממנו יתלמדו אנשי הקהילה להיטיב ולהרע, וזכויותיהם וחטאיהם תלוים בו.
נ.ב.
נ.ב.
אני זכיתי לאמונה חזקה בזכות זקני הרב הקדוש פרץ חן נ"ע מגדולי רבני חב"ד שהכתיר את הצמח צדק לרבי,(הרבי הריי"צ כותב הקדוש על זקני הרב פרץ חן, וגם כותב על הכתרת הצמח צדק). וגם בפרט בזכות מורי ורבי אבא נ''ע היקר שלי מגדולי חסידים,זכה להקים את ישיבת חב"ד צפת שזוהי הישיבה הכי גדולה של חב"ד בעולם, וברוך השם הישיבה מפרסמת בכל מקום הרבי הוא מלך המשיח וחי וקיים, ובזכות הסבא היקר שלי מגדולי החסידים הרב החסיד הצדיק בערקה חן נ"ע, שישב בכלא ברוסיה בסיביר על הפצת תורה בשליחות הרבי הריי"צ, והרבי מליובאוויטש שליט"א, והיה שובר את הקרח על מנת לטבול בנהר, וזכה לגילוי אליהו הנביא, היה מניח ארבע זוגות תפילין, הוא היה כותב לרבי מלובביץ שליט"א ש הרבי המשיח. כך חינכו אותי האבא והסבא להאמין ברבי שליט"א בלי פשרות ומסיימים בטוב : שעם ישראל צדיקים בני צדיקים ועברנו מספיק בגלות. אנו תובעים בחוצפה דקדושה שהקב"ה ישלח לנו את הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א, נבואת הרבי שליט"א לפרסם לכל יהודי ש"הנה זה (המלך המשיח) בא", ותיכף- כבר בא- בפועל ממש.
לזכות הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א לאורך ימים ושנים טובות.
בברכה
שניאור זלמן
לזכות הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א לאורך ימים ושנים טובות.
בברכה
שניאור זלמן
נכד החסיד הצדיק בערקה חן נ"ע
------------------------------
כאן פסק דין של רבני חב"ד משנת תשע"ד - תשע"ו, שהרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א חי בגוף גשמי בעולם הזה, והרבנים כותבים, ופשוט שאין להסתיר אמת זו
------------------------------
כאן פסק דין של רבני חב"ד משנת תשע"ד - תשע"ו, שהרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א חי בגוף גשמי בעולם הזה, והרבנים כותבים, ופשוט שאין להסתיר אמת זו
-----
--------
----------
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה